Obchodní podmínky Hotel Coronet
HOTEL
CORONET a.s., Marie Cibulkové 491/ 8, 140 000 Praha 4
IČO: 27439631, DIČ:
CZ 27439631 , Registrována u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10644
……………………………………………………………………………………………………………………………………
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
( dále jen VOP )
Níže uvedené VOP byly aktualizovány dne 10. 3. 2021, s okamžitou platností a účinností.
Údaje
o poskytovateli služeb:
Provozovatelem
Hotelu Coronet je společnost Hotel Coronet a.s., Marie Cibulkové 491/8, 140 00
Praha 4,
IČO: 27439631, DIČ:
CZ 27439631 , Registrována u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10644
Obchodní podmínky:
Rezervace ubytování je pořizována
vždy v písemné podobě, prostřednictvím e-mailové komunikace mezi recepcí
hotelu a zájemcem o ubytování, případně online rezervačním formulářem R+ (
Prévio ), který je na webových stránkách Hotelu Coronet nebo prostřednictvím
online rezervačních portálů.
Zájemce obdrží při potvrzení
rezervace informace o podmínkách rezervace, zejména platební a storno podmínky
rezervace, pokud již nejsou součástí příslušného online rezervačního formuláře
nebo prostřednictvím online rezervačního portálu.
Hotel může provádět změny a
úpravy v rezervaci pouze za předpokladu, že byla rezervace ubytování
provedena přímo prostřednictvím e-mailu
[email protected] nebo
prostřednictvím online rezervačního formuláře R+ z hotelového rezervačního
systému Prévio. Hotel nemůže napřímo s rezervujícím provádět změny a úpravy
v rezervacích, které byly provedeny prostřednictvím online rezervačních
portálů. Rezervující se musí s každou změnou, úpravou nebo zrušením
rezervace obrátit na online rezervační portál. Host akceptuje smluvní podmínky
online rezervačního portálu. Host je povinen dodržovat podmínky rezervace,
povinnosti plynoucí z Ubytovacího řádu hotelu a nesmí záměrně poškodit
dobré jméno hotelu. Pokud nejsou dodrženy podmínky rezervace ze strany hosta,
hotel má právo odstoupit od uzavřené rezervace ihned bez výpovědní lhůty.
Platební a storno podmínky rezervace:
Hotel v okamžiku přijetí
potvrzené písemné rezervace hostem, může požadovat předplatbu před příjezdem
hosta. Platba může proběhnout prostřednictvím platební karty hosta nebo
bankovním převodem na účet hotelu. Pokud host provede rezervaci prostřednictvím
online rezervačního formuláře R+ ( Prévio ), platí podmínky předplatby uvedené
v rezervačním formuláři. Pokud host provede rezervaci přes online
rezervační portál, platí podmínky předplatby uvedené v rezervaci online
rezervačního portálu. Doplatek, případně celá platba za ubytování bude hostem
uhrazena v den příjezdu na recepci hotelu. Hotel je oprávněn provádět předautorizace
plateb, pokud je uvedeno v podmínkách rezervace nebo v podmínkách
online rezervačního zdroje.
Obecné storno podmínky:
Storno do 31 dní před příjezdem bez storno poplatku.
Storno 30 – 15 dní před příjezdem, storno poplatek jedné
noci
Storno 14 a méně dní před příjezdem nebo nedojezd do
hotelu „ no show“, storno poplatek 100% z celkové ceny objednaných či
rezervovaných služeb.
Host je povinen řídit se storno podmínkami příslušného
online rezervačního portálu.
Pokud host provede předplatbu prostřednictvím platební
karty, storno podmínky hotelu podléhají storno podmínkám pro držitele
platebních karet v platné verzi. Vrácení platby se řídí platebními a storno podmínkami na
základě zdroje rezervace z online rezervačního formuláře Hotelu Coronet R+
( Prévio ) nebo podmínkami online rezervačních portálů, které se mohou lišit.
Pokud se jedná o rezervaci typu nevratné platby, platbu nelze vrátit. Pokud se
jedná o rezervaci typu flexibilní, je možné platbu vrátit za podmínek
flexibilní rezervace. V případě vrácení platby, bude platba vrácena
vždy stejným způsobem, jakým byla primárně provedena. Platbu lze vrátit pouze
na stejnou platební kartu, ze které byla platba provedena, u bankovního účtu
lze platbu vrátit pouze na stejný bankovní účet, ze kterého byla platba
přijata.
Hotel si vyhrazuje právo upravit platební a obecné storno
podmínky, pro skupinové a individuální akce podle objemu a povahy v závislosti
na obsazenosti hotelu, zejména pokud se jedná o rezervace velmi poptávaných
termínů a top termínů.
Ochrana
osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o
ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů - GDPR
Vaše osobní údaje získáváme a zpracováváme v
souladu s relevantními právními přepisy, kterými jsou zejména zákon č. 110/2019
Sb., o zpracování osobních údajů, Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
2016/679, ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se
zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice
95/46/ES (GDPR) a zákon č. zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační
společnosti, případně předpisy, které je v budoucnu změní či nahradí.
Zpracovávání osobních údajů probíhá vždy pouze v rozsahu daném konkrétní
službou nebo účelem zpracování.
Hotel disponuje technickými, personálními a jinými
potřebnými opatřeními, aby nemohlo dojít zejména:
K neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k
osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, k neoprávněným přenosům, jejich
jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů
V souvislosti s poskytováním ubytovacích
služeb je hotel povinen zpracovávat osobní údaje hostů. S těmito údaji pracují
recepční a manažer hotelu. Uvedení uživatelé byli poučeni o citlivosti osobních
údajů. S osobními údaji hostů nakládají výhradně v rámci služeb poskytovaným
hotelem.
Hotel ani zaměstnanci nepředávají osobní
údaje hostů dalším subjektům. Hotel pro zpracování osobních údajů využívá
hotelový systém Prévio, kde zásady zpracování a nakládání s osobními údaji
hostů jsou upraveny ve zpracovatelské smlouvě mezi hotelem a daným zpracovatelem.
Hotel využívá k prevenci ochrany svých
zákazníků, svého majetku a majetku hostů, kamerový systém. Hotel prohlašuje, že
se záznamy žádným způsobem nepracuje, neposkytuje je třetím osobám či
subjektům.
Hotel má zákonnou povinnost uchovávat o
svých hostech některé osobní údaje, a to zejména; jméno a příjmení, datum
narození, adresu a dobu ubytování, číslo a typ dokladu, případně vízum a účel
pobytu.
Tato povinnost se řídí Zákonem o pobytu
cizinců na území ČR (326/1999) a Zákonem o místních poplatcích (565/1990). Dle
těchto právních předpisů je hotel povinen uchovávat osobní údaje o zákaznících
po dobu 6 let. Host má kdykoli právo požádat hotel o přehled svých osobních
údajů. Tyto informace jsou uchovány: v kartě hosta, v domovní knize, v evidenční
knize a archivační evidenci, které jsou v tištěné podobě uschovány uzamčené
místnosti, kam mají přístup pouze recepční a manažer hotelu.
V případě žádosti o výmaz osobních údajů
hotel smaže kartu hosta a skartuje domovní a evidenční knihu. Hotel však musí
respektovat výše uvedené zákony a uvedené osobní údaje mohou být smazány až po
uplynutí příslušné doby.
Výše uvedeným zákonům však hotel musí
dostát. Vyjmenované osobní údaje mohou být smazány až po uplynutí zákonné
lhůty. Hotel se zavazuje, že zpracovávání údajů bude zabezpečeno následujícím
způsobem. K osobním údajům budou mít přístup pouze oprávněné osoby hotelu,
které budou mít hotelem stanoveny podmínky a rozsah zpracování údajů a každá
taková osoba bude přistupovat k osobním údajům pod svým identifikátorem. Hotel
se zavazuje prostřednictvím vlastních vnitřních předpisů, případně zvláštních
smluvních ujednání, zajistit, že jeho zaměstnanci a jiné osoby, které budou
zpracovávat osobní údaje, tak budou činit pouze za podmínek s v rozsahu hotelem
stanoveném a odpovídajícím pokynům hotelu. Osobní údaje budou zpracovávány v
prostorách hotelu, do nichž budou mít přístup pouze oprávněné osoby nebo jeho
dodavatelé (subdodavatelé), vázáni stejnými povinnostmi. Hotel zabrání
neoprávněnému čtení, vytváření, kopírování, přenosu, úpravě či vymazání záznamů
obsahujících osobní údaje. Hotel učiní opatření, která umožní určit a ověřit,
komu byly osobní údaje předány a kým byly zpracovány, pozměněny nebo smazány.
Ubytovací řád Hotelu
Coronet Příjezd do hotelu
Není-li sjednáno jinak,
probíhá ubytování od 14 hodin.
Při příjezdu do hotelu
předkládají všichni hosté platný cestovní pas nebo občanský průkaz, případně
také vízum nebo povolení k pobytu.
Po zaplacení ubytování
v plné výši obdrží host čipovou kartu umožňující vstup do pokoje i do
budovy hotelu.
Host při příjezdu zkontroluje
pokoj a případné závady nahlásí na recepci. Pokud ke zjištění závady dojde až
na konci pobytu hosta, bude požadováno uhrazení škody.
Pobyt v hotelu
V celém objektu platí přísný zákaz kouření. Kouřit je možné
před budovou nebo ve dvoře, kde je umístěn popelník.
Snídaně se podávají
v restauraci v přízemí od 7:00 do 10:00 ve všední dny, respektive od
7:30 do 10 hodin o víkendech. Vynášení jakéhokoliv jídla, pití nebo nádobí
z restaurace je možné pouze se souhlasem recepčního.
Hosté mohou bezplatně
využívat bezdrátové připojení k internetu.
Úklid pokojů probíhá každý
den mezi 8:30 a 15:30. Hosté mají k dispozici visačku Prosím, nerušit, respektive Prosím,
ukliďte pokoj. Úklid zahrnuje i každodenní výměnu ručníků v koupelně, ovšem
pouze v případě, že jsou odložené na podlaze.
Hostům je 24 hodin denně
k dispozici personál na recepci. S recepcí se lze spojit i přes
telefon,
a to vytočením čísla 18.
V pokojích nesmí být
přemisťován nábytek. Rovněž nesmějí být prováděny zásahy do elektrické či
jakékoliv jiné instalace. V pokojích není dovoleno používat vlastní
elektrospotřebiče, kromě těch, které hostům slouží k osobní hygieně nebo
kancelářské práci.
Noční návštěvy osobami, které
nejsou v hotelu ubytovány, jsou nepřípustné.
Zejména v noční době od
22 do 7 hodin je třeba vyvarovat se hlučnému chování, aby nebyli rušeni ostatní
hosté.
Odjezd z hotelu
V den odjezdu musí host
opustit pokoj nejpozději v 10:30 hodin. Při odjezdu odevzdává host všechny
hotelové čipové karty.
Dobu odjezdu je možné na
základě předchozí domluvy a za předpokladu dostupné kapacity prodloužit.
V takovém případě bude účtován smluvní příplatek za každou započatou
hodinu.
Pokud host nevyklidí pokoj do
10:30 hodin a nebude-li na pokoji přítomen, odstěhuje ubytovatel věci hosta
z pokoje, bezpečně je uskladní a před jejich vydáním bude požadovat úhradu
sankce.
INFORMACE O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE
1.Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu
určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát -oddělení ADR
Štěpánská 15120 00 Praha 2
Email:
[email protected]
Web:
https://adr.coi.cz
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad
ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České
obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů.
Internetová stránka České obchodní inspekce je
www.coi.cz.
2. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od
smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném
termínu.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing