Obchodné podmienky Hotel Coronet
HOTEL CORONET a.s., Marie Cibulkové 491/ 8, 140 000 Praha 4 IČO: 27439631, DIČ: CZ 27439631 , Registrována u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10644 …………………………………………………………………………………………………………………………………… VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ( dále jen VOP ) Níže uvedené VOP byly aktualizovány dne 10. 3. 2021, s okamžitou platností a účinností. Údaje o poskytovateli služeb: Provozovatelem Hotelu Coronet je společnost Hotel Coronet a.s., Marie Cibulkové 491/8, 140 00 Praha 4, IČO: 27439631, DIČ: CZ 27439631 , Registrována u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10644
Obchodní podmínky: Rezervace ubytování je pořizována vždy v písemné podobě, prostřednictvím e-mailové komunikace mezi recepcí hotelu a zájemcem o ubytování, případně online rezervačním formulářem R+ ( Prévio ), který je na webových stránkách Hotelu Coronet nebo prostřednictvím online rezervačních portálů. Zájemce obdrží při potvrzení rezervace informace o podmínkách rezervace, zejména platební a storno podmínky rezervace, pokud již nejsou součástí příslušného online rezervačního formuláře nebo prostřednictvím online rezervačního portálu. Hotel může provádět změny a úpravy v rezervaci pouze za předpokladu, že byla rezervace ubytování provedena přímo prostřednictvím e-mailu
[email protected] nebo prostřednictvím online rezervačního formuláře R+ z hotelového rezervačního systému Prévio. Hotel nemůže napřímo s rezervujícím provádět změny a úpravy v rezervacích, které byly provedeny prostřednictvím online rezervačních portálů. Rezervující se musí s každou změnou, úpravou nebo zrušením rezervace obrátit na online rezervační portál. Host akceptuje smluvní podmínky online rezervačního portálu. Host je povinen dodržovat podmínky rezervace, povinnosti plynoucí z Ubytovacího řádu hotelu a nesmí záměrně poškodit dobré jméno hotelu. Pokud nejsou dodrženy podmínky rezervace ze strany hosta, hotel má právo odstoupit od uzavřené rezervace ihned bez výpovědní lhůty.
Platební a storno podmínky rezervace: Hotel v okamžiku přijetí potvrzené písemné rezervace hostem, může požadovat předplatbu před příjezdem hosta. Platba může proběhnout prostřednictvím platební karty hosta nebo bankovním převodem na účet hotelu. Pokud host provede rezervaci prostřednictvím online rezervačního formuláře R+ ( Prévio ), platí podmínky předplatby uvedené v rezervačním formuláři. Pokud host provede rezervaci přes online rezervační portál, platí podmínky předplatby uvedené v rezervaci online rezervačního portálu. Doplatek, případně celá platba za ubytování bude hostem uhrazena v den příjezdu na recepci hotelu. Hotel je oprávněn provádět předautorizace plateb, pokud je uvedeno v podmínkách rezervace nebo v podmínkách online rezervačního zdroje. Obecné storno podmínky: Storno do 31 dní před příjezdem bez storno poplatku. Storno 30 – 15 dní před příjezdem, storno poplatek jedné noci Storno 14 a méně dní před příjezdem nebo nedojezd do hotelu „ no show“, storno poplatek 100% z celkové ceny objednaných či rezervovaných služeb. Host je povinen řídit se storno podmínkami příslušného online rezervačního portálu. Pokud host provede předplatbu prostřednictvím platební karty, storno podmínky hotelu podléhají storno podmínkám pro držitele platebních karet v platné verzi. Vrácení platby se řídí platebními a storno podmínkami na základě zdroje rezervace z online rezervačního formuláře Hotelu Coronet R+ ( Prévio ) nebo podmínkami online rezervačních portálů, které se mohou lišit. Pokud se jedná o rezervaci typu nevratné platby, platbu nelze vrátit. Pokud se jedná o rezervaci typu flexibilní, je možné platbu vrátit za podmínek flexibilní rezervace. V případě vrácení platby, bude platba vrácena vždy stejným způsobem, jakým byla primárně provedena. Platbu lze vrátit pouze na stejnou platební kartu, ze které byla platba provedena, u bankovního účtu lze platbu vrátit pouze na stejný bankovní účet, ze kterého byla platba přijata.
Hotel si vyhrazuje právo upravit platební a obecné storno podmínky, pro skupinové a individuální akce podle objemu a povahy v závislosti na obsazenosti hotelu, zejména pokud se jedná o rezervace velmi poptávaných termínů a top termínů.
Ochrana osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů - GDPR Vaše osobní údaje získáváme a zpracováváme v souladu s relevantními právními přepisy, kterými jsou zejména zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR) a zákon č. zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, případně předpisy, které je v budoucnu změní či nahradí. Zpracovávání osobních údajů probíhá vždy pouze v rozsahu daném konkrétní službou nebo účelem zpracování. Hotel disponuje technickými, personálními a jinými potřebnými opatřeními, aby nemohlo dojít zejména: K neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, k neoprávněným přenosům, jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů V souvislosti s poskytováním ubytovacích služeb je hotel povinen zpracovávat osobní údaje hostů. S těmito údaji pracují recepční a manažer hotelu. Uvedení uživatelé byli poučeni o citlivosti osobních údajů. S osobními údaji hostů nakládají výhradně v rámci služeb poskytovaným hotelem. Hotel ani zaměstnanci nepředávají osobní údaje hostů dalším subjektům. Hotel pro zpracování osobních údajů využívá hotelový systém Prévio, kde zásady zpracování a nakládání s osobními údaji hostů jsou upraveny ve zpracovatelské smlouvě mezi hotelem a daným zpracovatelem. Hotel využívá k prevenci ochrany svých zákazníků, svého majetku a majetku hostů, kamerový systém. Hotel prohlašuje, že se záznamy žádným způsobem nepracuje, neposkytuje je třetím osobám či subjektům. Hotel má zákonnou povinnost uchovávat o svých hostech některé osobní údaje, a to zejména; jméno a příjmení, datum narození, adresu a dobu ubytování, číslo a typ dokladu, případně vízum a účel pobytu. Tato povinnost se řídí Zákonem o pobytu cizinců na území ČR (326/1999) a Zákonem o místních poplatcích (565/1990). Dle těchto právních předpisů je hotel povinen uchovávat osobní údaje o zákaznících po dobu 6 let. Host má kdykoli právo požádat hotel o přehled svých osobních údajů. Tyto informace jsou uchovány: v kartě hosta, v domovní knize, v evidenční knize a archivační evidenci, které jsou v tištěné podobě uschovány uzamčené místnosti, kam mají přístup pouze recepční a manažer hotelu. V případě žádosti o výmaz osobních údajů hotel smaže kartu hosta a skartuje domovní a evidenční knihu. Hotel však musí respektovat výše uvedené zákony a uvedené osobní údaje mohou být smazány až po uplynutí příslušné doby. Výše uvedeným zákonům však hotel musí dostát. Vyjmenované osobní údaje mohou být smazány až po uplynutí zákonné lhůty. Hotel se zavazuje, že zpracovávání údajů bude zabezpečeno následujícím způsobem. K osobním údajům budou mít přístup pouze oprávněné osoby hotelu, které budou mít hotelem stanoveny podmínky a rozsah zpracování údajů a každá taková osoba bude přistupovat k osobním údajům pod svým identifikátorem. Hotel se zavazuje prostřednictvím vlastních vnitřních předpisů, případně zvláštních smluvních ujednání, zajistit, že jeho zaměstnanci a jiné osoby, které budou zpracovávat osobní údaje, tak budou činit pouze za podmínek s v rozsahu hotelem stanoveném a odpovídajícím pokynům hotelu. Osobní údaje budou zpracovávány v prostorách hotelu, do nichž budou mít přístup pouze oprávněné osoby nebo jeho dodavatelé (subdodavatelé), vázáni stejnými povinnostmi. Hotel zabrání neoprávněnému čtení, vytváření, kopírování, přenosu, úpravě či vymazání záznamů obsahujících osobní údaje. Hotel učiní opatření, která umožní určit a ověřit, komu byly osobní údaje předány a kým byly zpracovány, pozměněny nebo smazány.
Ubytovací řád Hotelu Coronet Příjezd do hotelu Není-li sjednáno jinak, probíhá ubytování od 14 hodin. Při příjezdu do hotelu předkládají všichni hosté platný cestovní pas nebo občanský průkaz, případně také vízum nebo povolení k pobytu. Po zaplacení ubytování v plné výši obdrží host čipovou kartu umožňující vstup do pokoje i do budovy hotelu. Host při příjezdu zkontroluje pokoj a případné závady nahlásí na recepci. Pokud ke zjištění závady dojde až na konci pobytu hosta, bude požadováno uhrazení škody. Pobyt v hotelu V celém objektu platí přísný zákaz kouření. Kouřit je možné před budovou nebo ve dvoře, kde je umístěn popelník. Snídaně se podávají v restauraci v přízemí od 7:00 do 10:00 ve všední dny, respektive od 7:30 do 10 hodin o víkendech. Vynášení jakéhokoliv jídla, pití nebo nádobí z restaurace je možné pouze se souhlasem recepčního. Hosté mohou bezplatně využívat bezdrátové připojení k internetu.
Úklid pokojů probíhá každý den mezi 8:30 a 15:30. Hosté mají k dispozici visačku Prosím, nerušit, respektive Prosím, ukliďte pokoj. Úklid zahrnuje i každodenní výměnu ručníků v koupelně, ovšem pouze v případě, že jsou odložené na podlaze. Hostům je 24 hodin denně k dispozici personál na recepci. S recepcí se lze spojit i přes telefon,
a to vytočením čísla 18. V pokojích nesmí být přemisťován nábytek. Rovněž nesmějí být prováděny zásahy do elektrické či jakékoliv jiné instalace. V pokojích není dovoleno používat vlastní elektrospotřebiče, kromě těch, které hostům slouží k osobní hygieně nebo kancelářské práci. Noční návštěvy osobami, které nejsou v hotelu ubytovány, jsou nepřípustné. Zejména v noční době od 22 do 7 hodin je třeba vyvarovat se hlučnému chování, aby nebyli rušeni ostatní hosté. Odjezd z hotelu V den odjezdu musí host opustit pokoj nejpozději v 10:30 hodin. Při odjezdu odevzdává host všechny hotelové čipové karty. Dobu odjezdu je možné na základě předchozí domluvy a za předpokladu dostupné kapacity prodloužit. V takovém případě bude účtován smluvní příplatek za každou započatou hodinu. Pokud host nevyklidí pokoj do 10:30 hodin a nebude-li na pokoji přítomen, odstěhuje ubytovatel věci hosta z pokoje, bezpečně je uskladní a před jejich vydáním bude požadovat úhradu sankce.
INFORMACE O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE 1.Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát -oddělení ADR Štěpánská 15120 00 Praha 2 Email:
[email protected] Web:
https://adr.coi.cz Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je
www.coi.cz. 2. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.
Obchodné podmienky Hotel.cz
1.1. Provozovatel portálu Hotel.cz - společnost ONLINE HOLDING s.r.o. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 email: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Zákazníkem.
1.3. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízení.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízených Ubytovacím zařízením na Webu Provozovatele.
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem portálu Hotel cz. a Ubytovacím zařízením se dále vedle těchto VOP a aktuálně platného ceníku Ubytovacího zařízení ( dále jen „Ceník“) řídí smlouvou o zprostředkování, smluvní vztah mezi Provozovatelem Hotel.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Všeobecnými podmínkami uveřejněnými na internetovém portálu www.Hotel.cz
2.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu Hotel.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením, Provozovatel portálu Hotel.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu Hotel.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5.1 Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance kreditní kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním doplňujících a dalších informačních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním poptávky ubytování na stránkách Portálu Hotel.cz.
Z příjmu těchto novinek se může kdykoliv odhlásit na stránce https://www.hotel.cz/unsubscribe/ i v každém jednotlivém informačním sdělení. Pokud se zákazník z příjmu doplňujících informačních mailů a novinek neodhlásí, máme oprávněný zájem se domnívat, že chce nadále dostávat nabídky podobné poptávanému ubytování.
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že jsou všechny telefonní hovory nahrávány z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření souhlasu Zákazníka s podmínkami a potvrzení Objednávky s tím, že svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele portálu Hotel.cz.
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.9.2010. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotel.cz.
7.3. V případě rozporu obchodních a storno podmínek Hotel.cz a ubytovacího zařízení platí storno podmínky ubytovacího zařízení.